W modelingu „ładna buzia” to dzisiaj nie wszystko. Poza pewnością siebie i determinacją, które doceniane są przez pracujących w tej branży specjalistów, to jednak charakterność i charyzma są tym, co ceni się obecnie bardzo mocno. Tego, z pewnością nie brakuje Zuzannie Bijoch.
Podopieczna agencji D’Vision, ma o wiele więcej do zaoferowania, niż tylko świetne występy na wybiegach. Inteligencja, błyskotliwość i urocza naturalność czynią z niej od pewnego czasu jedną z jedną z najbardziej rozchwytywanych top modelek. Nic więc dziwnego, że redaktor naczelna internetowego magazynu The Edit – Lucy Yeomans, uczyniła z niej bohaterkę okładkowej sesji najnowszego wydania tego tytułu.
W rozmowie z Eve Claxton, Zuza opowiada m.in. o tym, dlaczego na pokazach w ramach ostatnich tygodni mody było jej trochę mniej, niż zwykle. Modelka przyznaje, że postanowiła skupić się również na tym, bez czego dzisiejsza branża modelingu nie miałaby racji bytu, czyli szeroko pojętej obecności w social media. Bijoch uważa, że „moda to nie tylko ubrania, to styl życia”. To doskonale charakteryzuje popularność najgorętszych nazwisk światowego modelingu, która mierzona jest nie tylko ilością zrobionych pokazów czy kampanii, ale przede wszystkim liczbą fanów na Instagramie czy Facebook’u. Zuzanna uznaje to za niezwykle sprzyjający fakt, zarówno z perspektywy modelek jak i projektantów. Jej zdaniem, tego typu komunikacja ułatwia poruszanie się w świecie mody, a dostęp do wielu rzeczy, a zwłaszcza odbiorców, staje się o wiele łatwiejszy.
Rozmowie towarzyszy również sesja, której autorem jest Chris Collins. Nad kadrami z udziałem Bijoch współpracował z Mayą Zepenic, która odpowiedzialna była za wszystkie stylizacje. W efekcie, Polkę możemy oglądać w minimalistycznych, choć zarazem bardzo wyrazistych projektach. Zepenic postawiła głównie na klasyczną czerń, charakternie prezentującą się zarówno w przypadku fakturowej sukenki Acne Studios, płaszcza z obszernymi rękawami marki Simone Rocha czy długiej, prostej wełniano- jedwabnej sukienki od The Row, która świetnie komponuje się ze skórzanymi klapkami projektu Alexandra Wanga. W opozycji do czerni, Zuza olśniewa także w satynowej sukience w odcieniu subtelnego różu ze zwracającym uwagę warstwowym detalem, ktora pochodzi z ostatniej jesiennej kolekcji Christophera Kane’a. To, jak prezentuje się na zdjęciach Collinsa, możecie zobaczyć w naszej galerii.