Logotyp serwisu lamode.info

Pokazy mody, znane osobowości, mnóstwo inspiracji i piękny Paryż w tle! Zobaczcie, jak wyglądał wyjazd zwyciężczyni naszego konkursu z marką La Luxe Paris.

PARIS FASHION WEEK Z MARKĄ LA LUXE PARIS – ZOBACZCIE, JAK WYGLĄDAŁ WYJAZD ZWYCIĘŻCZYNI KONKURSU! 17684 121817
REKLAMA

To się nazywa szczęście! Wygrać wyjazd do Paryża, w dodatku w czasie tamtejszego Tygodnia Mody? Karinie to się udało i w miniony wtorek, dzięki marce La Luxe Paris wraz z Redaktor Prowadzącą Ismeną Dąbrowską, wylądowała na paryskim lotnisku Charles’a de Gaulle’a. Tam właśnie rozpoczęła się jej przygoda z modą i kosmetykami w tle!

PARIS FASHION WEEK Z MARKĄ LA LUXE PARIS – ZOBACZCIE, JAK WYGLĄDAŁ WYJAZD ZWYCIĘŻCZYNI KONKURSU!

fot. LAMODE.INFO / 1. Lądujemy w Paryżu! 2. Wywiad z Natalią Vodianovą 3. Zaproszenia na pokaz Etam

Od samego początku plan był bardzo napięty, a poznawanie kulis branży Karina zaczęła od najwyższej półki. Chwilę po zakwaterowaniu się w hotelu pojechałyśmy na wyjątkowe spotkanie z przepiękną Natalią Vodianovą, która była gościem konferencji marki Etam. Tuż po spotkaniu, nasza zwyciężczyni miała okazję przyjrzeć się wywiadowi dla LAMODE.INFO od kulis.

fot. LAMODE.INFO / 1. Obowiązkowe selfie z wieżą Eiffla w tle 2. Idealny zestaw na wieczór – złote kolczyki i maskara Volume Expert 200% od La Luxe Paris 3. Pokaz marki Etam i Snoop Dogg na wybiegu

Obowiązkowym punktem wyjazdu do Paryża jest zobaczenie wieży Eiffla! Zrobiłyśmy więc szybkie selfie i mogłyśmy szykować się na pokaz. Przy tej okazji niezawodna okazała się maskara Volume Expert 200% od La Luxe Paris – maksymalnie pogrubiająca i wydłużająca rzęsy. Wieczorem na żywo Karina obejrzała na wybiegu najnowsze propozycje bieliźnianej marki Etam, a w czasie pokazu wystąpił m.in. Snoop Dogg!

fot. LAMODE.INFO / 1. Dzień rozpoczynamy z marką La Luxe Paris! 2. Karina zobaczyła w Paryżu m.in. słynny kabaret Moulin Rouge 3. Pora na pokaz Guy’a Laroche

Nowy dzień i nowe doświadczenia! Zaczęłyśmy go z marką La Luxe (koniecznie wypróbujcie odżywkę ze zdjęcia!) i po śniadaniu wyruszyłyśmy w miasto. W drodze na pokaz Guy’a Laroche, który odbył się w monumentalnym Grand Palais, zatrzymałyśmy się m.in. przy Moulin Rouge.

fot. LAMODE.INFO / 1. Karina dzięki marce La Luxe Paris zwiedza słoneczny Paryż 2. Ostatnie poprawki tuszem do rzęs Volume Lash Defender Mascara i ruszamy do shoroomu polskich projektantów 3. Na miejscu spotkałyśmy m.in. Kubę Jacoba Bartnika

Po całym niemalże dniu zwiedzania, zakupów i spotkań (Karina miała okazję poznać m.in. szalenie zdolną polską makijażystkę Dariię Day, która maluje modelki na pokazach Louis Vuitton czy Dior) pora na wieczorne wyjście i tusz do rzęs Volume Lash Defender Mascara od La Luxe Paris. Szybkie poprawki i wyruszamy do showroomu polskich projektantów przy Rue Saint Honoré. Na miejscu zobaczyłyśmy m.in. kolekcję Kuby Jacoba BartnikaDecolove, a także fotografie Magdaleny Ławniczak, która zrobiła dla nas sesję do wywiadu z Natalią Vodianovą.

fot. LAMODE.INFO / 1. Szybkie śniadanie i malowanie paznokci czerwonym lakierem La Luxe Paris 2. Zaproszenia na pokazy 3. W Paryżu spotkaliśmy m.in. Carine Roitfeld!

Śniadanie w iście francuskim stylu! Paznokcie malowane czerwonym lakierem La Luxe Paris to pierwsze przygotowania do wieczoru, który należeć będzie zdecydowanie do Gosi Baczyńskiej. Tuż przed pokazem polskiej projektantki z Kariną zrobiłyśmy pamiątkowe zakupy i przy okazji spotkałyśmy ikonę mody – Carine Roitfeld! Paryż to miasto pełne inspiracji, które znaleźć można na każdym kroku. Nic więc dziwnego, że marka, która nieustannie towarzyszyła nam na tym wyjeździe, swoje francuskie korzenie podkreśla także w swojej nazwie. Zazdrościmy pochodzenia!

fot. LAMODE.INFO / 1. Zaproszenia na pokaz Gosi Baczyńskiej 2. Redaktor Naczelna LAMODE.INFO Agata Tanter, zwyciężczyni konkursu Karina i Ania Golińczak z Cruso PR

Późnym popołudniem wybrałyśmy się na pokaz kolekcji Zadig[&]Voltaire, w czasie którego Karina mogła zajrzeć z nami za jego kulisy, gdzie zrobiliśmy wywiad z Dyrektor Kreatywną marki – Cecilią Bonstrom. Po kolacji przy Champs-Élysées przyszła pora na piękną kolekcję Gosi Baczyńskiej! Obejrzała ją z nami m.in. Redaktor Naczelna LAMODE.INFO Agata Tanter, która dołączyła do nas w Paryżu.

fot. LAMODE.INFO / 1. Mira Duma przed pokazem Dior 2. Tu wraz z Anną Dello Russo przed Balmain 3. Chiara Ferragni przed pokazem domu mody Dior

Poza Carine Roitfeld w czasie Paris Fashion Week spotkałyśmy także m.in. Chiarę Ferragni, Mirę Dumę czy Annę Dello Russo. Tłumy fanów i fotoreporterów czekały na każdą z nich przed pokazami takich domów mody jak Dior czy Balmain, gdzie nie obyło się bez wskakiwania na auta gdy Kim Kardashian z Kanye Westem podjeżdżali pod wejście. Wielka moda i sława na wyciągnięcie ręki!

fot. LAMODE.INFO / 1. W showroomie Tommy’ego Hilfigera 2. Pożegnanie z Paryżem na Champs-Élysées 3. Wieża Eiffla

Codziennie pokonywałyśmy pieszo około 16 km, odkrywając tym samym, dlaczego Francuzki, mimo ogromnych ilości zjadanego białego pieczywa, wyglądają zawsze tak dobrze i szczupło. Tym samym nieustannie odkrywałyśmy także wyższość spaceru po pięknym Paryżu, nad jazdą metrem (oczywiście gdy nie spieszyłyśmy na przykład do showroomu Tommy’ego Hilfigera). Zdrowie i piękne widoki – to wystarczające argumenty by wyjść na powierzchnię. Spacerem, więc pożegnałyśmy się ze stolicą Francji, która z kolei na do widzenia sprawiła nam ciepłą i słoneczną pogodę. Żal było wyjeżdżać!

Więcej zdjęć z wyjazdu (także tych wcześniej niepublikowanych), którego partnerem była marka La Luxe Paris znajdziecie w galerii!

Zakupy na Lamode

podobne artykuły

Korektor, który nie wchodzi w zmarszczki – redakcyjny wybór dla kobiet 50+

MAKIJAŻ - 0 - 2024-04-18 15:00:36

50+, beauty, korektor, korektor dla kobiet 50+, który nie wchodzi w zmarszczki, makijaż 50+, Touche Éclat